Opinia użytkownika: Agnieszka_2272
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu wczorajszym robiłam zakupy w sklepie Carrefour. Jak zwykle, gdy rozpoczyna się akcja promocyjna gazetki( tj. środa) w sklepie jest mnóstwo ludzi. W tym dniu wybrałam się po zakup tableta dla dziecka. Idąc do sklepu i widząc tłum ludzi pomyślałam sobie, że będę czekać godzinę, aż pracownik, który jest odpowiedzialny za gablotę ze sprzętem elektronicznym przyjdzie na stwoje stanowisko i sprzeda mi tablet. Udałam się na stoisko z sprzętem elektronicznym, ale niestety nie było żadnego pracownika przy tym dziale. A więc udałam się do biura obsługi z prośba o podejście pracownika na swój dział. Oczywiscie pomyślałam, że teraz się zacznie czekanie , aż pracownik przyjdzie. Jakie było moje zdziwienie jak pracownik działu przybył szybciej ode mnie. Miłe zaskoczenie oczywiście na plus sprzedawcy. Poprosiła sprzedawcę o przedstawnie informacji jakie funkcje ma tablet. Pracownik, starszy Pan za bardzo nie potrafił udzielić mi wyczerpujących informacji, oprócz tych które mogłam sama przeczytać. No ale pomimo braku swojej wiedzy pracownik był bardzo miły i uśmiechnięty. Poinformowałam sprzedawce, że chce zakupić tablet. Pracownik udał sie ze mną w stronę kas i gdy już byłam przy nich podał mi sprzęt i podziękował oraz pożegnał się. Tutaj kolejny plus dla pracownika. Zakupiłam tablet zadowolona wyszłam ze sklepu.