Opinia użytkownika: Mariusz_954
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W związku z faktem, iż sklep oferuje możliwość rezerwacji towaru, dokonałem rezerwacji wybranego towaru. Otrzymałem potwierdzenie na e-mail, więc w wyznaczonym terminie udałem się do sklepu po wybrany towar. Pokazałem sprzedawcy numer zamówienia, a on udał się do magazynu w poszukiwaniu towaru. Ostatecznie otrzymałem towar z półki na sklepie, ponieważ na magazynie nie udało się znaleźć zarezerwowanego towaru. Akurat miałem szczęście, że towar jeszcze był na półce, ale równie dobrze do czasu mojego przybycia mógł zostać wykupiony, więc trochę dziwi mnie, że system rezerwacji nie zadziałał tak jak powinien, albo po prostu sprzedawcy nie udało się znaleźć zamówionego towaru na magazynie. Ale tak poza tym, to obsługa bardzo fachowa i profesjonalna.