Opinia użytkownika: jeden87
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Krótka wizyta w Norauto. Potrzebowałem rozeznać się w sprawie prostowników do ładowania akumulatorów. Po wejściu do środka zobaczyłem, że dwójka pracowników: pan i pani stoją przy stanowisku obsługi za komputerem. Z kolei przy kasie trwała obsługa innego klienta. Niezwłocznie do nich podszedłem i zapytałem o prostowniki. Pracownik prawidłowo zareagował, przywitał mnie i podszedł ze mną do miejsca, w którym pokazał mi produkt oraz doradził, który model poleca do mojego samochodu. W tle było słychać oczywiście różne stuki, które dochodziły z warsztatu serwisu. Podziękowałem mu i wyszedłem ze sklepu, a następnie odjechałem. Na terenie parkingu oraz sklepu nie zauważyłem jakichś brudów czy walających się niepotrzebnych rzeczy tudzież śmieci.