Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Od kilku lat korzystam z usług formy NC+ i do tej pory byłam średnio zadowolona, ale teraz już naprawdę zastanawiam się na zmianą operatora dostarczającego mi usługę telewizji. Cała sprawa polega na tym, że średnio raz na jakiś czas pojawia się problem ze skoordynowaniem działań telewizora z dekoderem. Zazwyczaj jedna wizyta w salonie NC+ wystarczała, by problem zniknął, niestety w ostatnim czasie zmienił się personel w salonie do którego zazwyczaj chodzę i sprawa już nie była taka prosta. Pan konsultant zupełnie nie potrafił mi pomóc, wzruszał tylko ramionami i mówił, że to „powinno działać”. Zaproponował tylko zakup nowego kabla i tyle, czym oczywiście naraził mnie na dodatkowe koszty, bo jak się później okazało kabel był całkowicie dobry, a wina leżała po stronie odpowiedniej konfiguracji dekodera NC+. Myślę, że jak ktoś nie zna się na swojej pracy, to tym bardziej nie powinien doradzać klientom, bo nic dobrego z tego nie wynika.