Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zdarzało mi się w przeszłości, kupować buty w Deichmannie i nie byłam zawiedziona. Tym razem, moja wizyta nie była owocna, choć były dostępne, właściwe rozmiary. Niestety, miały feler produkcyjny (w moim odczuciu). Zasadą sklepów obuwniczych jest, że wystawia się najmniejszy rozmiar, ja wiedziałam, po jakie buty przyszłam, bo inny sklep tej sieci, sprawdzał dostępność rozmiaru. Z wystawionym butem (duży rozmiar) udałam się do pracownika kasy, który sprawdził i potwierdził dostępność mniejszych rozmiarów, więc udał się ze mną, aby odnaleźć je na półce. Jakaż była moja radość – 3 pary tego samego rozmiaru, ale znacznie przedwczesna. Okazało się, że buty są różne w parach i każda para, prawy but ma znacznie węższy, że wciśnięty na nogę nie pozwalał na żaden komfort. Zawsze jest tak, że lewy trzeba rozbijać, ale noga wchodzi i nie męczy. Tutaj lewy był OK., w prawym, noga ani chwili nie wytrzymywała. Nikt mi nie powie, że jest to normalne. Zgłosiłam to pracownicy, obecnej na sklepie – skwitowała to, obojętnym skinieniem głowy i lekkim uśmiechem, zajęta swoimi czynnościami, układania pudełek Wydaje mi się, że opinia klienta, powinna wywołać inną reakcję, nie spodziewałam się tego po Deichmannie. Byłam bardzo zawiedziona, bo kozaczki ładne, zgrabne, wysoki obcas, takie buty preferuję. Po tej wizycie, tylko wygląd sklepu, nie budził żadnych zastrzeżeń, ale to nie zniwelowało mojego niesmaku wizyty,14 XI.