Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: W Cinema City Bonarka w barze serwującym przekąski spotkałam się z zadziwiającym zachowaniem osób, które obsługiwały we dwie jedno stanowisko. Żaden z pracowników nie przywitał się i nie zapytał, co chcę kupić. Prowadzili między sobą rozmowę i nie byli zainteresowani klientami. Gdy zapytałam, czy mogę coś zamówić, jeden z pracowników odpowiedział "Słucham". Zamówiłam swój zestaw, a sprzedawca bez słowa zaczął realizować zamówienie. Następnie bez słowa podał mi mój zestaw. Nie podał kwoty do zapłaty, tylko czekał na należność. W międzyczasie rozpoczął znowu rozmowę z pracownikiem, który stał obok. Zapłaciłam i podziękowałam, ale żaden z pracowników nie pożegnał się ani nie podziękował za zakup. Poza oburzającym zachowaniem pracowników zabrakło niemal wszystkich etapów obsługi klienta. Nie padła propozycja sprzedaży dodatkowej.