Opinia użytkownika: Joanna_3154
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Drogerie odwiedzam często, Hebe zachęca wyglądem, uśmiechniętym, chętnym pomocy personelem (może nieco nachalnym, co można by wybaczyć mając na uwadze politykę firmy)Zazwyczaj jestem samodzielnym klientem, jednak oczekuję, że w pobliżu będzie osoba potrafiąca doradzić, udzielić jakiejś informacji.Tego dnia poszłam po konkretne produkty do codziennego, podstawowego użytku, chciałam zrobić to szybko mając ograniczony czas na zakup.Co mnie zdziwiło, nie usłyszałam standardowego "Witamy w Hebe" już któryś raz z kolei.Z zamyślenia wyrwał mnie dzwoniący telefon, odebrałam i zaczęłam rozmawiać... W tym momencie podeszła do mnie Pani, deklarując chęć pomocy. Podziękowałam i chciałam dalej kontynuować rozmowę z przyjaciółką. W/w Pani jednak nie ustępowała, stała obok nadal i mówiła, proponowała, zachęcała. Kolejny raz podziękowałam, dodałam, że właśnie rozmawiam przez telefon, a w zakupach poradzę sobie sama. Ona stoi nadal... Przyjaciółka spytała kto tak do mnie mówi ciągle... Byłam już lekko zirytowana więc przedstawiłam jak sprawy się mają - kulturalnie, choć kolejny raz (już dobitniej) sugerując, że nie potrzebuję pomocy. Dopiero wtedy odeszła, prychając z niezadowolenia. Przy kasie oczywiście, pakując moje zakupy powolnym tempie, proponowano mi kilka produktów. Z każdym kolejnym zastanawiałam się, kiedy już nastanie koniec i będę mogła zapłacić... Lubię Hebe, jednak unikam zakupów w CHR Plaza. Obsługa tam często jest natarczywa (głównie chodzi o sprzedaż komplementarną), nie słucha klienta, nie rozumie jego samodzielności.