Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Miłe, grzeczne i uśmiechnięte, elegancko wyglądające pracownice, Agnieszka i Katarzyna, do których nie można mieć zastrzeżeń, jeśli kupuje się wprost, bez dodatkowych opcji. Przekonałam się o tym, ostatniego dnia października, gdy zamierzaliśmy skorzystać z ofert, marki Stop Cafe. Niestety, pani Katarzyna nie potrafiła zagrzać kanapki dostatecznie: kurczak w niej, był ledwo, ledwo, właściwie zimny, sałata – jedynie muśnięta ”jakimś” ciepłem, a bułka – letnia. Na żadnym Orlenie, tak mi nie przyrządzono przekąski. Gdyby nie fakt, że już ruszyliśmy, oddałbym im ten ”wytwór”, który pół dnia, czułam na żołądku. Już sam fakt podania, wzbudził moje, lekkie zaskoczenie – na torebce, ale pomyślałam – tacki im się skończyły, a w dodatku sosy/dodatki, zamiast dodane do kanapki, polano nimi bułkę na zewnątrz. Nie chciałam być ”wkurzającym” klientem, więc się nie czepiałam, podziękowałam, pożegnałam i udałam się do samochodu. Jedynie, smaczna była kawa, ten napój Orlen ma bez zarzutów, ale parzy ją kawiarka, więc temperatura jest właściwa, no i pracownicy, tu nie ingerują. Dla męża wzięłam H-Doga i też nie był zachwycony, jego temperaturą. Wcześniej skorzystałam z toalety, jej ogólne wrażenie, określiłabym, jako wystarczające, któremu daleko do rewelacji. Jak zauważam, większość Orlen-ów ma ten sam problem, gdy toaleta znajduje się na zewnątrz sklepu/kasy. Ten przybytek, jest wtedy traktowany, jak przymusowy dodatek. Nie była to wizyta, szczególnie satysfakcjonująca, aczkolwiek bezpośredni kontakt słowny z personelem był bez zarzutów, jako jedyny, ”pozytywny” aspekt, całościowej organizacji, jakości obsługi.