Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Stopery cenowe są ostatnio na ”top-ie”, więc PM też je wykorzystuje, obok zwyczajnych, standardowych, cenówek. Np.”Hit urodzinowy” to, także obniżki wielu cen artykułów codziennego użytku i także tych pozostałych, których PM, jako dyskont spożywczy ma znaczną ilość, co jest prezentowane w ładzie handlowych, przejrzyście i estetycznie. Robiąc zakupy tego dnia (26X), bez problemu odnalazłam potrzebne sprawunki, ale przy wielu artykułach, brakowało metek cenowych, co w ogólnym spojrzeniu nie było widoczne, dopiero w ”szczegółach”, przy wyszukiwaniu towaru. W chłodni z mrożonkami, cenówki nie pokrywały się z artykułami, ale były umieszczone, choć nie nad właściwym miejscem, np. pyzy ziemniaczane. Bez najmniejszych zastrzeżeń sprawował się personel sklepowy, osoby miłe, uśmiechnięte, grzeczne i troskliwe na oczekiwania kupującego. W trwającej akcji/zabawie ”zdrapkowej”, dotąd klient losowo wybierał zdrapkę, tym razem kasjerka nie dawała wyboru, wręczała wybrany przez siebie kartonik zdrapkowy. Na koniec, standardowo, były sympatyczne życzenia na resztę dnia, skierowane do obsłużonego klienta.