Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Campanile
Treść opinii: Ostatni raz nocowałem w Hotelu Campanile w Warszawie ponad rok temu, w związku z czym pierwszym bardzo pozytywnym wrażeniem był nowy wystrój recepcji, zaaranżowane w stylu loftowo-hipsterskim. W kolejce do recepcji oczekiwała przede mną jedna osoba, której obsługa przebiegła sprawnie. Po ok. dwóch minutach zostałem poproszony przez pracownika recepcji. Pozytywne pierwsze wrażenie zostało nieco popsute przez tegoż pracownika, który mówił nieco niewyraźnie, w związku z czym musiałem niejeden raz prosić o powtórzenie tego, co powiedział. Dodatkowo, jego biegłość procesu meldowania przejawia się nieco nonszalanckim zachowaniem (np. gwałtowne wyrywanie z bloczku karty meldunkowej, niestaranne zaznaczanie na niej miejsc koniecznych do wypełnienia). Pobyt w hotelu przebiegł miło i przyjemnie, bez żadnych przykrych sytuacji (ale i bez efektów WOW).