Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bi1
Treść opinii: Witam.Opisując jakość obsługi w hipermarkecie Bi1 warto podkreślić, że obsługi na terenie hipermarketu praktycznie nie ma. Jedynymi miejscami, gdzie możemy napotkać kogokolwiek z obsługi to dział rybny, mięsny oraz warzywny. Jednakże pracownicy na w/w działach są asertywni na udzielanie podpowiedzi odnośnie pytań dotyczących lokalizacji na nietypowe produkty tj. np. szparagi,bułki grahamki, mięso wołowe odpowiedniej świeżości.Można by określić wypełniane obowiązki mianem wzorowych jednak bez korzyści , zadowolenia dla klientów , którzy mają swoje potrzeby, oczekiwania. Na końcu napotkamy również problem obsługi przy kasach a mianowicie długie, czasochłonne kolejki, które wynikają ze zbyt małej ilości kasjerów. Jakość obsługi przy kasie nie nosi znamion pozytywizmu. W każdym z kasjerów nie można dostrzec uśmiechu, miłego podejścia. jedyne co zauważam to schematyczne scanowanie towaru, informację o sumie rachunku i informacja o ilości wydanej reszty podanej wraz z paragonem. Tyle co moge powiedzieć o obsłudze i jakości obsługi w hipermarkecie Bi1