Opinia użytkownika: Tajemniczaklientka89
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W zeszłym tygodniu miałam okazję być w placówce banku Credit Agricole, przy ul. Zwycięstwa 49. Jak tylko weszłam do placówki, pracownica banku, która siedziała na wprost wejścia od razu zwrócił na mnie uwagę, pomimo tego że obsługiwała inną osobę. Czekałam w kolejce do obsługi kasowej. Kiedy przyszła moja kolej, pani grzecznie zapytała w czym może mi pomóc. Dokonywałam wpłaty na konto. Po zrealizowaniu mojej dyspozycji, pracownik zadał mi kilka pytań dotyczących, posiadanego konta w innym banku oraz produktów kredytowych (analiza potrzeb), następnie chciała mnie zachęcić do sprawdzenia historii w BIK i porównania z ich ofertą. Ostatecznie odmówiłam, z uwagi na brak czasu. Pani przekazała mi ulotkę dot. konta i kredytów oraz wizytówkę i nr tel gdybym miała czas spotkać się i spokojnie porozmawiać. Po czym zaprosiła mnie ponownie do banku. W placówce panował porządek, nie było widocznych dokumentów itp. Pracownik banku w miły i grzeczny sposób prowadził rozmowę, zadawał pytania. Pani sprawiała wrażenie kompetentnej i chętnej do głębszej rozmowy. Niestety w placówce nie panowała dyskrecja, słyszałam jakie kwoty zostały wpłacane i wypłacane przez klientów, stojących przy stanowisku obok. Słyszałam również rozmowę telefoniczną pracownika w szklanym pokoju, w której padły imiona i nazwiska prawdopodobnie klientów. Ogólnie atmosfera była przyjemna, z kolei nie poleciłabym tej placówki znajomym ze względu na brak dyskrecji, na której punkcie jestem czuła.