Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bel-Pol
Treść opinii: Radzę omijać ten "sklep" bardzo szerokim szerokim łukiem. Faktycznie, obsługa klientów jest miła, a nawet bardzo miła, dopóki nie dostaną pieniędzy. Polityka tego sklepu opiera się na opłaceniu zakupu oraz usługi montażu drzwi bądź paneli przed wykonaniem usługi. A potem, dopiero zaczyna się prawdziwe traktowanie klientów. Montażysta nie przyjeżdża (już oczywiście po wpłaceniu zaliczki). Trzeba dzwonić i prosić się, żeby montażysta łaskawie przyjechał i zrobił pomiar. Potem już nieco mniej miła obsługa klienta uprzejmie informuje o uregulowaniu całości usługi najpóźniej dzień przed montażem (materiały+montaż-zaliczka). W dniu montażu montażysta nie przyjeżdża, opiekuna klienta nie ma w pracy (już 6 raz w miesiącu). Dopiero po solidnym op**** wspaniałomyślnie wysyłają montażystę, który nie ma pojazdu żeby dostarczyć towar do montażu. A na koniec okazuje się, że montażysta (który nie dotarł) źle obliczył grubość podkładu i... trzeba demontować nowe panele. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!