Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Super obsługa telefoniczna, dla abonentów nc+. Grzecznie, miło i przyjemnie, pełna informacja podstawowa, zgodnie z tematem rozmowy, a dodatkowo – informacje nowe, bo pojawiły się kolejne oferty. To ja zadzwoniłam, aby zgłosić rezygnację z darmowego kanału w kończącym się okresie. Pani Sylwia nadmieniła o niewielkiej, wręcz groszowej opacie, ale ten kanał TV posiadam u innego operatora, więc mnie nie namawiała, ale zaoferowała, do końca roku, 3 inne, darmowe kanały dostępu. W komunikacie, przed docelowym połączeniem, usłyszałam informację o możliwym obniżeniu, dość znacznym, abonamentu. Tu Sylwia nie umiała mi udzielić informacji, więc podała mi kontakt do tzw. ”strefy biznesu”, więc wykonałam drugi telefon. Niestety, tu, od Izy, dowiedziałam się, że oferta dotyczy, jedynie nowych abonentów, w połączeniu z posiadanym kontem w Eurobanku. Mam takie, ale nie spełniam warunku ”nowy”, choć, dopiero od miesiąca używam nc+. Więc zapytałam, co mają dla aktualnych, nie mieli nic, więc wyraziłam ”małe” niezadowolenie/zawód – profity płatności dla nowych, pieniądze od ”starych” klientów. Dwie rozmowy, dwa różne odczucia i uśredniona ocena, co do ofert. Gdybym oceniła tylko pierwszą rozmowę – byłoby rewelacyjnie, choć obie rozmowy były przyjemne w kontakcie, bo pracownice wykazywały kulturę i takt, a na docelowe połączenia nie musiałam czekać zbyt długo, bo procedura komunikatów do ”przełączania” była dość uproszczona, bez mnogości etapów. Szkoda, że oferty nie były równie fajne.