Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Jakoś niespecjalnie przebiegała obsługa w KFC 10 X, co bardzo dziwi, bo tu, na sprawność obsługi, raczej nie można było narzekać, ale tego dnia, trzeba było długo czekać, a 3stanowiska kasowe – to było zbyt mało, ok. 14-ej. Gdyby przedmiotem oceny był tylko bezpośredni kontakt z pracownikiem, żadne zastrzeżenia nie wchodziłyby w zakres – takt, kultura, uśmiech na twarzy, miła aparycja, same superlatywy w traktowani kupującego. Od jakiegoś czasu, widnieje tutaj tablica, informująca o imionach kucharzy i pochodzeniu wyrobów drobiarskich. Taka, odręcznie, kredą zapisana informacja dla klienta, stojąc w kolejce miałam czas na dokładniejsze przyjrzenie się różnym dodatkowym ”elementom”, głównie wyświetlanym informacjom o ofertach, których KFC ma sporo i proponuje w różnych zestawieniach. Wprawdzie nie zmieniło to mojej preferencji zakupu (kubełek skrzydełek), ale pozwoliło poznać nowości, taka wiedza dla samej wiedzy, co z punktu informacji dla klienta, ma swoje pozytywne znaczenie, jednak nie podniosło waloru organizacyjnego, w tym dniu.