Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dnia 12 września podpisałem umowę na usługi telewizyjne w firmie Multimedia Polska, technik z instalacją usługi miał pojawić się 14 września w godzinach wieczornych. Niestety się nie pojawił nikt, również nikt nie zadzwonił poinformować, że nie dojdzie do instalacji w tym dniu. Na infolinii nie mogą kompletnie NIC zrobić tylko umówić na kolejny termin (2 dni czekania), na co się zgodziłem. Pofatygowałem się sam do BOK w Gdyni przy ul. T. Wendy. Oddział bardzo ładnie zaprojektowany, ale na tym dobre rzeczy się kończą. Kolejka 7 osób, dwa stanowiska obsługi czynne na 7. Dwie godziny czekania i od Pani obsługującej żadnego słowa przepraszam itd. Kompletna ignorancja klienta. Nie polecam.