Opinia użytkownika: Magda_297
Dotycząca firmy: La Stella
Treść opinii: Chociaż restauracja znajduje się w malowniczym miejscu, nad Jeziorakiem, to obsługa jest niezbyt ciekawa.W lato zbyt mała ilość kelnerów opóźnia obsługę, żeby zapłacić, po dwudziestu minutach czekania, musiałam podejść do stanowiska z kasą, gdzie również nie zostałam obsłużona, chociaż stały dwie kelnerki.W okresie jesiennym również nie zostałam potraktowana poważnie. Stojąc przy kasie, czekałam aż ktoś zwróci na mnie uwagę, jednak, chociaż było dwóch pracowników (jeden chodzący w tę i z powrotem, drugi ocierający zlew szmatką) to doczekałam się obsługi dopiero po dłuższym staniu, chociaż klientów mieli bardzo mało, a przy kasie tylko ja.Zamówiona kawa z mlekiem była bez mleka, a cappuccino smakowało jak kawa zbożowa i było mocno rozcieńczone. Wydaje mi się, że również zostało mi doliczonych parę złotych do rachunku, jednak nie mogłam tego sprawdzić, ponieważ po płatności paragon został od razu schowany za kasę.Nie wiem czy polecać. Chyba tylko ze względu na piękne miejsce i smaczne letnie desery.