Opinia użytkownika: Inga_26
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W banku byłam rzadko, ponieważ częściej korzystam z bankomatów. Jednak ostatnio odwiedziłam ten oddział Banku i byłam pozytywnie zaskoczona. Miejsce ma nowoczesny wystrój, przyjemny. Na sali jest możliwość napicia się wody. Tego dnia czekałam na obsługę, jednak były przede mną dwie osoby w kolejce do okienka kasowego. Stanowiska są cztery, jednak akurat wtedy było otwarte jedno. Jest też pokój do obsługi klientów kredytowych. Tam też był klient. Po odejściu klienta Pani podeszła do mnie na sali, ponieważ widziała, że czekam w kolejce, spytała w czym może pomóc, bo może pomóc załatwić mi sprawy szybko. Oczywiście skorzystałam. Czekałam ok. 12 min. Obsługa bardzo kompetentna. Pracownicy posiadają wiedzę na temat swoich produktów. Pani była w stanie odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania przeze mnie.