Opinia użytkownika: Jolanta_595
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Sklep Stokrotka wychodzi naprzeciw swoim klientom - wprowadził wzorem konkurencji chleb na wagę.Na stoisku z pieczywem pusto, ale udaje się odnaleźć wzorowo ukryty dzwonek. Dzwonię. Dzwonię kolejny raz i kolejny. Zależy mi na konkretnym chlebie, dlatego przyszłam tutaj, a nie do konkurencji. Na stoisku zrobiła się kolejka - część ludzi zdenerwowanych brakiem obsługi odchodzi. Ja czekam ok. 10 minut, po czym również odchodzę. Robię zakupy i wracam za chwilę - pojawiła się obsługa stoiska (Pani w nieco przetłuszczonych ciemnych włosach, lekko puszysta) . Klientka przede mną wybiera ciasta, więc cierpliwie czekam na swoją kolej. Wreszcie proszę o pokrojenie kawałka chleba, na który tyle czekałam i dowiaduję się, że ... maszyna jest zepsuta. Na moje pytanie, czy nie można było wywiesić takiej informacji - dowiaduję się, że Pani jest zmęczona i o co mi chodzi - przecież mogłam się zapytać na stoisku mięsnym, to by mi powiedziały, że maszyna się zepsuła. Nie ma to jak "miło, blisko, wszystko"