Opinia użytkownika: Monika_177
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Zgłosiłam się do sklepu w celu zwrotu uszkodzonego towaru. Pani obsługująca moje zgłoszenie zapytałą jaki jest powód zwrotu, co może zrobić bym była zadowolona, czy może jednak nie chcę zwrócić a jedynie wymienić na nieuszkodzony model. Przy tym była tak miła i tak uprzejma, że tylko pozazdrościć takich pracowników. Jej słowa: nie chodzi o to by sprzedać ale by klientka była zadowolona" mówią same za sienie, gdzie się podziali wszyscy tacy sprzedawcy. Niestety Pani nie miała identyfikatora bym mogła z imienia podziękować za profesjonalną obsługę. Pani wymieniła mi bez problemów towar na nowy, przepraszając że wcześniejszy towar uszkodzony trafił w moje ręce, przepraszając że musiałam się fatygować do sklepu i tracić czas. Pełen profesjonalizm, z pewnością wrócę do tego sklepu jeszcze nie raz.