Opinia użytkownika: Katarzyna_4852
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W tym salonie Plusa , pojawiłam się raz i raczej ostatni raz.,5 pięć stoisk w tym 3 czynne,choć byłam pierwsza do podejścia do stoiska czekałam 35 minut, panie które obsługiwały bardzo ospałe jakby dopiero co się obudziły i nie wiedziały gdzie są, co trochę wychodziły na zaplecze jak czegoś nie umiały zrobić, jedna pani miała takie długie paznokcie ze nie potrafiła najnowszego smartfona otworzyć klientce.Prz jednym ze stoisk stal młody mężczyzna z obsługi technicznej-chciałam zaczerpnąć informacji co powinnam zrobić i gdzie się udać żeby swoją kartę sim wymienić na nano sim-odpowiedział że on tutaj nie jest od obsługi klienta,idąc w stronę zaplecza odpowiedział że muszę idac się do kasy zakupić nano sim i później udać się do stoiska z obsługą klienta i tak też zrobiłam.Nadeszłam do okienka po 35 minutach czekania, nagle pani oznajmiła pani numer jest nie aktywny,a ja na to że jest aktywny ponieważ cały czas go używam , - może pani nie ma gotówki na koncie, a ja mowie ze mam,- to ona na to że najlepiej jak jeszcze raz doładowuje telefon.Oczywiście drugi raz podeszłam do kasy pani w okienku niemiła jakby za kare miała tu siedzieć i obsługiwać klientów , zajeło mi to dosłownie niecałą minutę , wracając do stoiska zauważyłam że pani sobie wzieła następną klientkę ,Pomyślałam sobie i co teraz po czekaniu 35 minut na swoją kolej mam nadal tyle samo czekać, kolejka sięgała za drzwi sklepu, klienci bardzo oburzeni że tyle muszą czekać,Oburzona wyszłam z salonu Plusa , bo nie zamierzałam tracić cennego dla mnie czasu!