Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po ostatnich przygodach z firmą Orange muszę stwierdzić, iż ta firma nie zna pojęcia jakosci obsługi. Dobiegala końca moja umową na FunPackHD, czyli internet, telewizja i telefon. Podczas rozmowy z konaultantem wszystkie szczegóły umowy zostały omówione i zatwierdzone przez moją osobę. Mialemy tylko czekac maksymalnie trzy dninna kontakt techników, aby umówić się na montaż nowego modemu. Po pięciu dniach zadzwoniłem po raz kolejny na infolinię, aby dowiedzieć się co się stało. Telefon odebrał inny konsultant. Przedatawilem mu moj problem i to co usłyszałem bardzo mocno podniosło mi ciśnienie. Okazało się, że wybrana prędkość internetu jest niemożliwa, gdyz łącze na to nie pozwala, a Pani konsultant zapewniała minę, ze jest to możliwe. Kolejnym zaskoczeniem był fakt, że za przedłużenie umowy nie należy mi się zaden prezent/upominek mimo, iż Pani konaultant obiecała mi PowerBank za przedłużenie umowy. Bardzo mnie to zdenerwowala i poprosilem, aby ten pracownik, który mi to obiecywał do mnie zadzwonił. Prosiłem o to trzy dni z rzędu, jednak Pani konaultant brakuje chyba odwagi cywilnej i do dziś nie doczekałem sie telefonu z wyjasnieniami. Napisana skarga do firmy Orange również nie pomogła- brak odpowiedzi. Konsekwencją tego, że firma Orange traktuje tak klientów bylo to, że umowa została przedłużona automatycznie na obecnych warunkach, na okres trzech miesięcy. Odkąd TP SA przeistoczyla się w Orange, jakość obsługi spadla do poziomu rownego zero. Naprawde odradzam moloch zwany Orange.