Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Odwiedziłam dzisiaj sklep odzieżowy House. Zaraz po wejściu na salon spotkałam dwie Panie z obsługi, które były zajęte rozmową ( rozmowa na tematy prywatne), były na tyle zajęte, że nie zauważyły mojej obecności. rozejrzałam się po sklepie w poszukiwaniu spodni, konkretnie czarnych bądź granatowych. Znalazłam dwie pary, ale nie za bardzo odpowiadały moim oczekiwaniom, więc postanowiłam, iż zapyta kogoś z obsługi żeby mi pomógł, nikogo nie było w pobliżu więc podeszłam do lady, gdzie stały dwie osoby z obsługi, poprosiłam o pomoc ale jedna z Pań odpowiedziała mi, że mają tylko takie jak już znalazłam, a więc z tymi dwoma udałam się do przymierzalni. Jedne z przymierzanych spodni były za małe, więc poprosiłam Panią która pilnowała przymierzalni o inny rozmiar, po chwil wróciła z większym rozmiarem. Jednak żadne z nich nie okazały na tyle dobre by je kupić. Po wyjściu z przymierzalni Pani odebrała ode mnie rzeczy i pożegnała mnie z uśmiechem.