Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jakosc obslugi w tym sklepie, kolejny raz jakosc obsługi okazała się być na strasznie niskim poziomie.Wracając z pracy wstapilem do sklepu po szybkie danie - pizzę. Będąc przy kasie spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Podczas kasowania produktu okazało się, iż cena pizzy firmy Giuseppe jest zupełnie inna, niż cena podana nad zamrazalnikiem na sali sprzedaży. Cena jaka widniala na sali sprzedaży to 5,49 zlotych, natomiast cena przy kasie okazała się być równa 8,99zl.Kiedy zwróciłem uwagę młodej Pani sprzedawczyni, że cena jest diametralnie inna, sprzedawca odpowiedział mi, że musiał Pan źle sprawdzić/odczytać cenę. Zdenerwowalo mnie to, wróciłem do lodówek, wziąłem karteczkę z ceną i zanioslem Pani kasjerce. Pani kasjerka podniosła głos i zaczęła krzyczeć na moją osobę: po co Pan to przynosi, cena jest taka jak na kasie i koniec, albo Pan bierze, albo nie. Oczywiscie zrezygnowałem z zakupu produktu i poinformowalem pracownika, ze jego wiedza na temat jakości obsługi jest równa zeru. Podziękowałem i udałem się do bardziej przyjaznego sklepu. Podsumowując pracownicy sklepu Polo Market ( część personelu) nie posiadają żadnej wiedzy na temat jakosci obsługi. Negatywne nastawienie Pani kasjerki do klienta zniechęca do zakupów. Nie polecam.