Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Złożyłem wizytę w banku, gdyż chcialem otworzyć konto walutowe, tak aby byla możliwość swobodnego obrotu gotówką w innej walucie. Kolejka do stoiska byla bardzo długa. W kolecjce bylo około5 osób, a laczny czas oczekiwania wyniósł 40 minut. Pani, ktora prowadziła ze mną rozmowę była mało zorientowana, na temat prosuktu, ktory mi oferuje. Nie potrafiła dokladnie wytłumaczyć od czego zależą opłaty za dokonane przelewy, co ma na to wpływ. Pod koniec rozmowy okazało się, że calkowity koszt prowadzenia rachunku jest dużo wyższy, niz w prezentowanym materiale informacyjnym- ulotce. Ogólnie rzecz biorąc obsluga sprawia wrażenie malo rozgranietej. Dodatkowo oferowane produkty w banku WBK są w dużo wyższej cenie, niz w innych bankach np: ING. Wbk odradzam.