Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Przy zakupie NC+, poinformowano mnie, że sygnał zostanie aktywowany w ciągu 2 godzin, jednak tak się nie stało, więc byłam zmuszona zadzwonić na infolinię, choć zestaw został zmontowany, dopiero po 6 godzinach od zakupu. Zawsze wkurzają mnie komunikaty reklamowe i wysłuchanie opcji wybierania, ale tak już jest i trzeba przez to ”przejść”. Gdy w końcu przeszłam przez kolejne etapy weryfikacji, dokonywanej przez kolejne zgłaszające się osoby (zawsze wybierałam polaczenie z konsultantem), ”dotarłam” do właściwego rozmówcy i zanim skończyła się nasza rozmowa, na platformie NC+ pojawił się obraz i dźwięk – sygnał dotarł, niemal natychmiast. Od rozmówczyni, dowiedziałam się także o pakietach telewizyjnych, dołączonych na 3 miesiące, które dezaktywują się same, nie powiększając kwoty mojego abonamentu, automatycznie. W sumie byłam bardzo zadowolona z rozmowy i obsługi, choć dotarcie do rozmówczyni było denerwujące.