Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_3528

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: W związku z bardzo słabym sygnałem internetu stacjonarnego, postanowiłam zadzwonić do wsparcia technicznego firmy Vectra. Przez ponad 30 min próbowałam skontaktować się z działem technicznym, niestety bezskutecznie. Czas oczekiwania zaskoczył mnie, więc wybrałam połączenie z innym działem faktur, aby sprawdzić czy ktokolwiek odbiera tam telefony. Po ok 1 minucie rozmawiałam już z konsultantką, zdziwiona spytałam co się dzieje w dziale wsparcia technicznego. Pani stwierdziła, że trzeba cierpliwie czekać. Czekałam więc dalej i nic ... Postanowiłam napisać informację do firmy Vectra z prośbą o kontakt, poprzez formularz kontaktowy. Wysłałam w sumie dwa zgłoszenia ... i do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie skontaktował.