Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Kilka dni wcześniej kupiłam spódniczkę, która w domu okazała się, nie do końca tym, czego oczekiwałam, więc udałam się do HM-u, aby dokonać, ewentualnej wymiany lub odzyskać gotówkę. Nie było najmniejszego problemu, znów wyszłam ukontentowana. Najpierw zgłosiłam pracownicy cel wizyty, która poprosiła, abym rozejrzała się po sklepie, jeśli nie znajdę oczekiwanego fasonu/koloru, wówczas dokona zwrotu gotówki. Zaprowadziła mnie, także do miejsca, w którym znajdowały się spódnice. Kilka fasonów wzięłam do przymierzalni, gdzie dokonałam ostatecznej decyzji. Tak powinno być w każdym sklepie – pełne zadowolenie dla klienta. Nie wyszłam z gotówką, wyszłam z inną spódnicą, co bardzo mnie satysfakcjonowało. W tym dużym i uporządkowanym sklepie, organizacja handlowa jest bez zarzutów.