Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Pracownicy poszczególnych działów są trudno dostępni. Gdy chciałam zapytać o produkt lub poprosić o pomoc w znalezieniu produktu brak pracowników na sklepie. Pracownik poproszony o karton do zapakowania zakupów niechętnie odpowiedział że nie ma kartonu, nie rozglądając się nawet po najbliższej okolicy. Gdy zdarzyło mi się stać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut, według zapewnień powinnam otrzymać bon zakupowy. Gdy zgłosiłam się do punktu obsługi po bon pracownik informacji pozwolił sobie na niegrzeczne i niestosowne uwagi typu: "Pani... jak zwykle" Przejścia między alejkami są często zatarasowane towarem na paletach oczekującym na rozłożenie go na półki, tak, że bardzo trudno przejechać wózkiem zakupowym aby nie strącić nic z półek. Na dziale owocowo-warzywniczym często można trafić na zepsute i zgniłe warzywa i owoce. Na dziale garmażeryjnym zdarzyło mi się kupić nieświeże /zmieniony kolor i zapach/ wędliny.Dużym plusem placówki handlowej jest duża dbałość o czystość. Jak również duży wybór asortymentu. Niewątpliwą zaletą sklepu są atrakcyjne liczne promocje i niskie z porównaniu z konkurencją ceny.