Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Niestety, tym razem poranna, wtorkowa (15.09.2015) wizyta w Kauflandzie nie należała do udanych. Przy wejściu na halę sprzedaży nie było ani jednego czerwonego koszyka na zakupy. Na stoisku z sokami do wody, mimo zgłoszenia tego faktu personelowi przy poprzednich zakupach, w dalszym ciągu nie umieszczono zamiast ceny regularnej (3,99) ceny promocyjnej (2,88 z gazetki) dla soku Łowicz (truskawka, pomarańcza, wiśnia) co sprawia, że gdybym nie znał oferty z gazetki pominąłbym zakup tego produktu. Szczytem jednak nieudanych zakupów było opryskliwe i bardzo nieprzyjemne zachowanie kasjerki (kasa nr 10), tak w stosunku do mnie, jak i do następnego po mnie klienta. czyżby pracownicy KIauflandu zapomnieli o kulturze osobistej i szacunku dla klienta?