Opinia użytkownika: Anna_4241
Dotycząca firmy: MILA
Treść opinii: Robiąc zakupy w markecie Mila w Piotrkowie Kujawskim stanęłam w dość długiej kolejce do kasy (była otwarta tylko 1 kasa) poprosiłam kasjerkę aby zadzwoniła po pomoc i otworzono 2 kasę, lecz pracownica nie zwróciła ma mnie uwagi. Wtedy klientka stojąca przede mną powiedziała do mnie że przy kasie jest dzwonek i mogę sama za dzwonić, gdy to zrobiłam przez dłuższą chwile nie pojawiła się nikt, a gdy już przyszła 2 kasjera miała taką minę jak bym jej krzywdę wielką zrobiła proszą o otwarcie drugiej kasy. Dlatego największy nacisk w tym sklepie położyłabym na jakość obsługi, ponieważ pracownicy za bardzo dają odczuć wielokrotnie klientowi, że albo przeszkadza im w wykonywaniu zawodowych czynności, albo nie ukrywają swojego zmęczenia, niezadowolenia, znudzenia podczas obsługi na kasie.