Opinia użytkownika: Andrzej_835
Dotycząca firmy: Bordo
Treść opinii: Po wejsciu do lokalu od razu zostałem zauważony przez kelnerkę i dosłownie chwilę po zajęciu miejsca ta sama dziewczyna przyniosła mi menu. Karta była czytelna, zawierała dokładne informacje o składzie produktów, gramaturze i cenie. Po chwili namysłu zamówiłem sałatkę serową i lemoniadę. Czas oczekiwania na produkty wyniósł w sumie 7 minut (napój dostałem trochę wcześniej). Produkty pod względem smaku i wyglądu były ok, ale niestety sałatka była niekompletna (nie było w niej koziego sera). Ponad to rozmiar zamówionego napoju był niezgodny z tym umieszczonym w cenniku. Sytuację zgłosiłem obsłudze przy płaceniu za zamówienie, kelnerka przyznała mi rację, przeprosiła za zamieszanie i obniżyła wartość rachunku. Całą wizytę oceniam dobrze, ale uważam, że Pracownicy powinni lepiej poznać menu, skład i rozmiar oferowanych produktów.