Opinia użytkownika: Joanna_3146
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się w celu zakupienia butów dla synka. Szukałam jakiś krytych bucików lub kaloszy jako że pogoda deszczowa. Synek jest bardzo żywiołowy i niestety przy nim nie mam możliwości skupienia się na wybieraniu butów. Niestety żaden ze sprzedawców nie spytał mnie czy czegoś potrzebuje albo czy mi w czymś pomóc, a pomoc by mi się przydała , bo sama nie miałam chwili by zerknąć na ofertę. Jedyny pracownik jakiego zauważyłam stał przy kasie. Do czystości sklepu czy ułożenia towaru nie mam zastrzeżeń, ale para która w końcu dla synka znalazłam nosiła ślady używania - brudne podeszwy - jakby ktoś w nich chodził na zewnątrz. Pracownica nie nawiązywała wyraźnego kontaktu ze mną ,gdy płaciłam za buciki. Miałam poczucie instrumentalnego potraktowania. Nie została poinformowana o możliwości zwrotu towaru.