Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Mam nerwy na Bank Santander, więc przestałam korzystać z ich Karty Kredytowej, czekając na dogodną, bezpłatną możliwość zrezygnowania z tego produktu. Tymczasem, zadzwoniła do mnie Karolina, pracownik banku, z ofertą zwrotu 10% płatności. Wcześniej otrzymałam sms-a z tą ofertą, ale go zignorowałam, dopiero rozmowa uświadomiła, że był on zachętą do aktywności kartowej. Oferta całkiem niezła, czy zmieni moje zdanie, co do rezygnacji, tego jeszcze nie wiem, ale przemiła rozmowa, nieco ”zachwiała” ten zamiar. Dowodzi, że pracownicy czuwają nad aktywnością klientów, przynajmniej tak mi się wydaje, co nie powinno dziwić, bo bank i klient – funkcjonują wzajemnie, a nie niezależnie. Rozmowa telefoniczna była grzeczna, miła, taktownie zachęcająca kulturą i umiejętnością doboru słów. Nie trwała zbyt długo, była konkretna i rzeczowa.