Opinia użytkownika: Radosław_433
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałem powitany oraz zapytany przez pracującą tam panię, czy potrzebuję pomocy. Odpowiedziałem, że potrzebuję garnitur. Podałem symbol numeryczny produktu, który wcześniej oglądałem na stronie internetowej. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że pani od razu wiedziała, o który chodzi. Zmierzyła mnie wzrokiem (zapewne chcąc odgadnąć odpowiadający mojej posturze rozmiar), po czy udała się na zaplecze. Niestety, garnitur, który przyniosła był za duży. Wątpię, że to zauważyła, ponieważ gdy mnie w nim zobaczyła, stwierdziła, że pasuje. Kiedy poprosiłem o mniejszy rozmiar, próbowała mnie jeszcze przekonać, że ten jest odpowiedni, jednak po chwili ustąpiła mojej stanowczości. Gdy pytałem o materiały, widać było, że ma o tym jakieś pojęcie, co mnie miło zaskoczyło.