Opinia użytkownika: Ewa_1702
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moją pierwszą wizytę w tym sklepie oceniam nie najlepiej. Począwszy od rażącego już z parkingu widoku śmieci wysypujących się zza drzwi zaplecza sąsiadujących z wejściem do sklepu po samą obsługę jak i praktyczność wnętrza i przestrzeń. Od samego wejścia miałam problem ze swobodnym poruszaniem się po sklepie przez zbyt wąskie lub zagracone alejki. Uważam, że szczególnie przy sklepach takich gabarytów powinno się mądrze zagospodarować przestrzeń, której wyjątkowo mi brakowało. By dojść do półki z produktem niejednokrotnie musiałam porzucać wózek, okrążać alejki lub stać w kolejce do półki(!). Uderzyła mnie również jakość obsługi. Przechodząc z jednego działu do drugiego pracownik sali głośno cmokając i kiwając głową dawał jednoznacznie do zrozumienia, że przeszkadza mu moja obecność w pracy. Ten sam pracownik, poproszony przeze mnie o wskazanie poszukiwanego produktu, jedynie wskazał alejkę oraz półkę na, której mam go szukać, nie doprowadzając mnie do tego miejsca. Wciąż miałam wrażenie, że jestem tam niemile widziana. Ponad to wiele produktów w koszach nie posiadało etykiet cenowych. Wartości tych rzeczy musiałam się domyślać lub dowiadywać w kasie. Cały pobyt w sklepie oceniam źle i wolałabym pójść do sklepu z droższymi produktami i oddalonego od tego miejsca niż zrobić zakupy w tej biedronce.