Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dno,dno i metr mułu !!!! Omijać z daleka !!!Stosunek do klienta po dokonaniu zakupu poniżej wszelkich słów krytyki.Wczoraj zakupiłem wadliwy telefon(jakość dźwięku w trakcie rozmowy nie do przyjęcia min trzaski)i nie spodziewając się żadnych problemów dziś udałem się do sklepu aby otrzymać nowy egzemplarz co w przypadku tej żenującej firmy okazało się niemożliwe. Pracownik sklepu nie pofatygował się nawet aby sprawdzić opisywaną przez ze mnie wadę starając się mnie wcisnąć głupoty,że to być może wina operatora sieci ! i od razu zaproponował spisywanie protokołu zgłoszenia reklamacji,której rozpatrywanie trwa w tej firmie minimum 2 tygodnie !!!. W rezultacie sytuacja jest taka,że zakupiłem praktycznie bezużyteczny niezbędny mnie każdego dnia telefon (poprzedni się zepsuł) z zamiarem natychmiastowego rozpoczęcia korzystania z niego i jestem zmuszony czekać minimum 2 tygodnie na ewentualny zwrot sprawnego jeśli reklamację uznają co w przypadku tej firmy wcale nie jest takie pewne. Jedyne co mi pozostaje to kupno innego i odsprzedaż tego co u nich zakupiłem jeśli otrzymam sprawny .