Opinia użytkownika: Daria_366
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Badanie w banku ING Bank Śląski dotyczyło zamknięcia konta.W momencie wejścia do placówki, pracownik pomimo tego, że obsługiwał klienta przywitał się i na bieżąco informował ile czasu będzie trzeba czekać na obsługę, Pokazując w ten sposób, że klient jest dla niego ważny.Po około 5 minutach została podjęta obsługa mojej osoby. Zostałam zaproszona do pokoju spotkań. Pracownik przywitał mnie na stojąco i zapytał w czym może pomóc. Po podaniu celu wizyty, doradca zapytał o powód decyzji, jednocześnie skrupulatnie notując co jest dla mnie ważne jeśli chodzi o konto bankowe. Dyplomatycznie próbował przekonać do zmiany decyzji. W trakcie wizyty doradca budował momentami 'luźną' relację z klientem, co przyczyniło się do zbudowania przyjemnej atmosfery.Na koniec spotkania pracownik podziękował za przybycie, polecił się na przyszłość, a także oprowadził po oddziale banku.