Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Obsługa dość dobra. Pracownik, pytany o lokalizację konkretnych przedmiotów zakupu, bez chwili zastanowienia wskazał odpowiednią alejkę w markecie. Pani przy kasie również w miarę sprawnie dokonała transakcji. Kolejka była duża, ale przy trzech otwartych kasach długo nie trzeba było czekać. Pracownicy nie byli jakoś szczególnie mili czy niemili, wykonywali po prostu 'mechanicznie' swoją pracę. Dużym minusem tego sklepu okazały się błędnie ułożone etykiety względem znajdujących się na półkach produktów, lub też błędne ceny na etykietach. Nie byłam już w stanie tego zweryfikować, ponieważ sklep miał zostać zaraz zamknięty, ale cena przy kasie za zakupioną przeze mnie farbę różniła się od tej widniejącej na etykiecie na półce, i to dwukrotnie. Kupując w tym markecie warto sprawdzać ceny planowanych zakupów na czytnikach, nie kierując się wyłącznie opisami na etykietach.