Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Takie różne, mieszane odczucie miewam po zakupach w tym Tesco i najczęściej dotyczy to obsługi kasowej. Jednak tym razem (17 VIII), młody chłopak/kasjer, wykazał się spostrzegawczością i, widząc kolejkę poprosił dodatkowego pracownika, o usprawnienie płatności klientom. Chyba ”idzie” ku lepszemu w tym zakresie, a może to miałam szczęście trafić na dobry moment. Co do wizualnej oceny placówki, nie mam zastrzeżeń, bo ład i porządek, także handlowy w prezentacjach, były bez zarzutów. Nawet w części z warzywami i owocami, przy kilku metkach cenowych, umieszczone były informacje ”produktu chwilowo brak”. To dobre rozwiązanie, pozwalające klientowi na oszczędzenie czasu w wypatrywaniu. Warzywa i owoce były świeże, a produkty nabiałowe, które brałam, miały aktualne daty ważności. W sklepie trwała doroczna akcja ”Tesco dla szkół”, skutkująca zwiększonym zaopatrzeniem w artykuły szkolne, bo początek roku tuż, tuż. Popieram te działania, wspierające szkoły. Sprawnie zrobiłam zakupy, nie miałam powodu narzekać.