Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Zatrzymaliśmy się na krótko, aby zrobić małe zaopatrzenie na drogę, pracownica Karolina nie umiała sobie poradzić z kuponami rabatowymi na zakupy, więc zablokowała się sprawność obsługi, bo trzeba było poczekać na bardziej kompetentną pracownicę, Iwonę, która nie pojawiła się od razu. Mio, iż automat do kawy był przy stanowisku, podano mi jedynie kubki i wysłano do automatu w innej części lokalu. W ostatnim czasie, chyba coś się popsuło w sprawności, bo już nie pierwszy raz, trafiłam na jakieś mankamenty. Zupełnie odmiennie było przy innym stanowisku zakupów, gdzie nabyłam papierosy – tu przyjazny uśmiech pani Barbary na powitanie, pełna kultura w jakości i nienaganna sprawność. Jedna placówka, dwa różne stanowiska obsługi i dwie odmienne jakości. W całej placówce sklepowej było czysto, przestrzennie i przejrzyście, 16 VIII.