Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Dnia 26 sierpnia 2015 roku postanowiłam odwiedzić salon w Galerii Katowickiej. Udałam się do salonu ponieważ chciałam kupić złoty łańcuszek, jednakże nie mam wiedzy o złocie dlatego też zdecydowałam się na zakup łańcuszka w Aparcie żeby zaczerpnąć opinii ekspertów. Wchodząc do salonu na sali sprzedaży było trzech pracowników gdzie jedna z Pań rozmawiała z klientami, drugi Pan składał plakaty natomiast trzecia Pani w zasadzie nic nie robiła. W salonie spędziłam troszkę czasu w nadziei, że ktoś z personelu zaproponuje pomoc, ku mojemu zdziwieniu gdy dłuższą chwilę po moim wejściu do salonu weszły dwie pary jedna z Pań w momencie podbiegła do klientów oferując pomoc a Pan składający plakaty także porzucił swoje obowiązki aby udzielić rad i pomocy kolejnym klientom. Domyśliłam się, że brak zainteresowania dla mnie mógł być związany z tym, że miałam na sobie jeansy, adidasy i zwykły czarny t-T-shirt natomiast nie wyglądałam jak człowiek z nieprzyjaznym okolic a właśnie tak się poczułam w salonie APART. Chciałabym także wspomnieć, że początkowo pomyślałam, że jest to po prostu taka obsługa klienta,natomiast wchodząc do salonu APART już w Centrum handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej, to pomimo godziny 20:50 gdzie centrum czynne jest do 21;00 Pani przywitała mnie ciepło, zaproponowała pomoc, wskazała gdzie znajdę interesujący mnie produkt. Bardzo się zawiodłam na salonie APART. Pragnę także zwrócić uwagę, że klient w adidasach i zwykłym T-shircie nie jest gorszym klientem niż ten który wchodzi ubrany od stóp do głów w ubraniach projektantów.