Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Na infolinię Banku Pocztowego zadzwoniłem w celu upewnienia się co do zmian w regulaminie świadczenia usług jakie miały wejść w życie z początkiem sierpnia br. Zapytałem m.in. o to czy płatności rachunków na poczcie nadal będą bezpłatne po zmianach. Ten fakt był ważny dla mnie ze względu na częste opłaty na poczcie i korzyści związane z oszczędnościami na płatnościach. Otrzymałem twierdzącą odpowiedź "tak" więc nie zrezygnowałem z usług banku, pomimo, że miałem prawo odstąpić od umowy bez zobowiązań w przypadku, gdy nie zaakceptuje zmian. W sierpniu udałem się do placówki poczty w celu dokonania płatności. Tam otrzymałem informację, że płatności nie są przeprowadzane już darmowo jak było wcześniej dla klientów banku pocztowego. Stawki za przelewy są standardowe jak dla wszystkich klientów banku.