Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Zdecydowanie wysoka jakość obsługi. Przy wejściu "dzień dobry". Dostępna woda wraz z kubeczkami. Przy wyborze farby zainteresowanie pracownika działu. Sugestie dotyczące jakości farby, zaproponowanie dodatkowych narzędzi koniecznych do wykonania remontu. Badanie potrzeb przez pracownika w zupełnie perfekcyjny sposób (zapytał gdzie maluje, kiedy, czym). Ubiór pracowników obsługi jednolity i schludny - wyróżniający się. Niebiesko - żółte kolory w barwie sklepu. W sklepie panuje wrażenie zainteresowania Klientem. Przy kasie dowiedziałem się o możliwości zwrotu towary niewykorzystanego oraz usłyszałem słowa "dzień dobry" i "do widzenia". Zbyt mało miejsc parkingowych - 12 minut szukałem miejsca do zaparkowania. Automat z kawą dostępny przy wejściu do marketu - czynny i z dobrą kawą.