Opinia użytkownika: Małgorzata_2313
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Właśnie wczoraj miałam odebrać torebkę z reklamacji. Niestety nie przyjęłam towaru, bowiem nie został on naprawiony zgodnie z oczekiwaniami. Oddałam torebkę tydzień temu z moim żądaniem reklamacyjnym- naprawy metalowej klamry zamykającej torebkę. Miałam czekać 3 tygodnie. Cieszę się, bo już po tygodniu ma telefon torebka czeka na mnie odbioru. Reklamacja, naprawa została uwzględniona, szybciej niż zakładano-mówię super. Jednak, jakie rozczarowanie spotkało mnie w sklepie, gdy zobaczyłam efekt naprawy, odbiegający od pierwowzoru produktu. Zamiast odesłać towar do renomowanego producenta, to oddają torbę do pobliskiego szewca. Śmiech. Owszem torba zapinała się, jednak na plastikowe tandetne zapięcie, jak w plecakach. Nie do przyjęcia. Mówię, że nie przyjmę takiego towary, bowiem zdecydowanie odbiega od towaru, jaki zdecydowałam się kupić. Na to pani ekspedienta: " chciała pani naprawy to jest naprawiona. O co pani chodzi". Proszę o kontakt z kierownikiem-nie obecny, proszę o telefon do kierownika -nie dostaje. W końcu po kategorycznej odmawiam przyjęcia "naprawionego " towaru, dostaje od łaski informację, kiedy pojawi się kierownik. Dziękuje i wychodzę. Wrócę na rozmowę z kierownikiem, łudzę się jeszcze, że uda mi się pomyślnie rozwiązać sprawę reklamacji. Dam znać jak ta historia się skończyła.