Opinia użytkownika: GD
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Placówka bankowa zarówno z zewnątrz, jak i w środku wygląda bardzo dobrze - czysto i elegancko. Personel również bardzo uprzejmie odnosi się do klientów. Wchodząc do banku zostałam od razu przywitana i zapytana w jakiej sprawie przychodzę (zamknięcie konta), po czym poproszono mnie bym usiadła i poczekała. Czekam i czekam, nikt mnie nie prosi, a klienci, którzy przyszli za mną są obsługiwani. W końcu sama podeszłam, procedura złożenia wniosku trwała krótko, jednak namawianie mnie i kolejne uprzejmości wydawały się mi zbyt nachalne, nawet jeszcze bardziej zniechęcające mnie do pozostania. Wieczorem jeszcze tego samego dnia zadzwonił do mnie mój nowy osobisty bankier żeby się przedstawić, przywitać i zaproponować coś z oferty. Pan był bardzo zdziwiony, gdy usłyszał że kilka godzin wcześniej złożyłam wniosek o zamknięcie rachunku i znowu zaczęło się namawianie do pozostania i wszystkie natarczywe uprzejmości.