Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Było ok. 1-ej w nocy (10 VIII), gdy zatrzymaliśmy się na tej stacji paliw Orlenu, będąc w drodze na wyjazd urlopowy. Obsługująca Natalia, była nieco ”ospała”, wolno się sprawowała, klientom wręczała duże kubki, aby kawę sami sobie z automat wzięli, więc kolejka się tworzyła, bo automaty samoobsługowe tylko tzw. małe kawy parzą i trzeba dwa razy wciskać na dużą, a pracownica miała przy swoim stanowisku automat, który oba rodzaje kaw parzył (dużą i małą), przy jednym wciskaniu. Tak trochę mało sprawności było w tej obsłudze. Może to wina pory nocnej, a może ta pani ”tak ma”. Przy innym stanowisku obsługi, kupowałam papierosy i tutaj było zupełnie odwrotnie – pracownik uśmiechnięty, miły, wręcz rześki”, co przekładało się, na zgoła odmienną atmosferę i tym samym, sprawność obowiązków. Sam wygląd placówki nie budził zastrzeżeń, było czysto i estetycznie, z uwagi na nocną porę, dla klientów, czynne było jedno wejście/wyjście, ale brak tej informacji powodował, że wielu klientów ”odbijało się” od zamkniętego wejścia i dopiero wskazanie palca pracownika, widocznego przez oszklenie, powodowało właściwy kierunek.