Opinia użytkownika: Kinga_4
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Nie jest to bank, w którym mam swój rachunek. Pierwszym minusem, jaki odnotowałam były godziny otwarcia placówki - do godz 17. Godziny otwarcia do tej godziny sprawiły, że musiałam zmienić swoje plany. W banku tylko jedna osoba obsługiwała klientów (pomimo tego, że widziałam innego pracownika, który w wolnej chwili palił papierosa przed drzwiami). Gdy przyszłam była tylko jedna osoba przy stanowisku. Czekałam około 25 minut na swoją kolej. Za mną ustawiła się kolejka. Kiedy przyszła moja kolej zostałam obsłużona bardzo szybko i sprawnie. Dokonywałam wpłaty na konto znajomego, który ma rachunek w tym banku. Realizacja usługi trwała około 5 minut, z czego 3 minuty czekaliśmy na otwarcie się sejfu. Z obsługi jestem zadowolona, jednak czas oczekiwania nieco mnie zniechęcił.