Opinia użytkownika: ev_2
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Zamawiałam pizze z tego lokalu dwa razy. Za pierwszym razem przez Internet, a później telefonicznie. Początkowo czekałam półtorej godziny i zadzwoniłam na infolinię. Mimo, że otrzymałam wiadomość o tym, że moje zamówienie zostało przyjęte okazało się, że serwis internetowy nie działa zbyt dobrze w porozumieniu z lokalem. Finalnie dostałam pizzę bez sosu, który zamawiałyśmy, już lekko zimną. Mimo promocyjnej ceny chciano żebyśmy zapłaciły więcej po 5 minutowej kłótni z pizzermanem zadzwonił do pizzeri i okazało się, że mamy rację. To nie koniec, nie dostałyśmy paragonu, dostawca miał przy sobie tylko bon. Za drugim razem czekałyśmy też niemiłosiernie długo na pizze ok 3 godzin, ponieważ nikt nie wiedział gdzie jest dostawca- nikt nie mógł się z nim skontaktować. nie dość że nasza Margharitta zawierała śladowe ilości grzybów to jeszcze była spalona na węgiel. Tradycyjnie nie można było otrzymać paragonu mimo tego, że się o niego upominałyśmy.