Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Postanowiłam skorzystać z rat jakie oferuje Media Market , system ratalny obsługiwany jest w tym sklepie przez Santander Consumer Bank.Oferta dotyczyła 50 rat-0%. Poprosiłam Panią z banku o wyliczenie mi rat z ubezpieczeniem sprzętu i bez ubezpieczenia sprzętu.Zdecydowałam się na raty bez ubezpieczania.Kwota raty miała być 35 zł.Kiedy poszłam po odbiór sprzętu, Pan z obsługi wyjaśnia mi zasady ubezpieczenia, bardzo mnie to zdziwiło i okazało się że Pani się pomyliła i naliczyła ratę w kwocie 48z ł. Błąd został naprawiony i myślałam, Że będzie wszystko ok. Po dwóch tyg.dostaje rozliczenie i ratę w wysokości 64 zł z 5% opodatkowaniem plus koszty kredytu. Uznałam to jeszcze za ludzka pomyłkę i zadzwoniłam na info linie, gdzie Pani poinformowała mnie, że to nie ich wina ale nie mam kredytu 0%, bo pracownik nie dosłał jakiegoś dokumentu i mam udać się do punktu a tam zostanie to załatwione. Udałam się wiec do punktu gdzie o dziwo Pani stwierdziła, że to nie jej wina , bo ona wysłała i ona nie wiem co teraz....tu moja cierpliwość się skończyła, zapytałam grzecznie czyja to wina bo wychodzi na to, że moja...i chciałam złożyć reklamacje, dopiero w tym momencie Pani postanowiła przesłać maila do innego działu banku i wyjaśnić sprawę. Zapytałam kiedy mam się dowiadywać czy wszystko jest ok...? Pani mnie zapewniła, że w ciągu 3 dni ktoś do mnie oddzwoni....mija trzeci tydzień kontaktu żadnego a saldo na koncie be zmian.....szczerze nie polecam tego Banku.